ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE - RIBAS ALVAREZ ASSESSORS I CONSULTORS SL. Gerona
Oferta de empleo como ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE en RIBAS ALVAREZ ASSESSORS I CONSULTORS SL., Girona, Girona
Publicada el: Tuesday, 09 May - 14:33Nombre de la empresa: RIBAS ALVAREZ ASSESSORS I CONSULTORS SL.
Número de trabajadores: 41
Sede central en: Girona
Descripción de la empresa
Ribas Àlvarez és una firma d¿advocats, assessors fiscals, laborals, i consultors amb una àmplia proposta de serveis que preten cubrir totes les necessitats d¿àmbit legal i econòmic de l¿empresa, amb modernes instal·lacions al centre de les poblacions per l¿ús dels nostres clients, com el seu centre professional
Ribas Àlvarez té com a missió principal assessorar amb serveis fiscals, jurídics, comptables i laborals, així com atendre, estudiar i donar resposta a qualsevol qüestió o projecte derivat de la consulta dels seus clients.
Anticipar les necessitats de projectes empresarials dels clients, i respondre-hi eficientment ens permet aconseguir la seva confiança en el nostre assessorament. Una comunicació fluïda amb l'empresa i un elevat grau d'implicació en tots els assumptes, així com la representació davant les administracions públiques, són els eixos de la nostra activitat.
Amb el compromís d'atendre cada cop millor les necessitats d'empreses, professionals i particulars, el ventall actual de serveis especialitzats cobreix íntegrament tant àrees funcionals de direcció estratègica com de gestió administrativa.
Ubicación
Población: GironaCódigo Postal: 17001
Provincia: Girona
País: España
Descripción
Puesto vacante: ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Categorías: Administración de empresas - Finanzas y contabilidad
Nivel: Empleado/aPersonal a cargo: 0
Número de vacantes: 1
Descripción de la oferta: Empresa líder en el desenvolupament de tecnologia i fabricació de maquinaria i equips industrials, precisa incorporar per les seves oficines ubicades a Girona un/a ADMINSITRATIU/VA COMPTABLE.
Funcions a desenvolupar:
· Prestar suport a la Direcció Financera.
· Gestionar el control dels moviments bancaris.
· Preparar els balanços.
· Gestionar apunts comptables, bancaris i provisions.
· Ajudar en l'obtenció de dades necessàries per elaborar el pressupost i controlar periòdicament les despeses i desviacions.
· Gestionar i presentar els impostos (IVA, IRPF, requeriments hisenda...) dins dels terminis establerts.
· Elaborar informes per la Direcció Financera.
· Complimentar i tramitar cartes, informes i documents administratius requerits per assegurar l'òptim processament i tractament de la informació.
· Mantenir els arxius de documentació en qualssevol suport físic, segons diferents criteris o índex d'accés, per assegurar l'adequada cobertura de les necessitats d'informació.
· Tasques administratives pròpies del departament.
· Prestar recolzament a la resta del departament.
· Aportar millores de forma continuada.
Requisitos
Estudios mínimos: LicenciaturaExperiencia mínima: Al menos 3 años
Imprescindible residente en: (Seleccionar)
Requisitos mínimos: Graus en ADE; Comptabilitat i finances; Econòmiques; CFGS de comptabilitat o similar.
· Domini d'eines d'ofimàtica i competències digitals.
· Sòlids i actualitzats coneixements en l'àmbit comptable i fiscal.
· Experiència demostrable de mes de 2 anys en una posició similar.
· Persona metòdica, organitzada, compromesa i responsable.
· Persona dinàmica proactiva amb empatia i discreció
· Capacitat de treball en equip.
· Idiomes: Imprescindible niell alta (escrit, llegit i parlat) de català, castellà i Anglès. Molt valorable el coneixement d'altres idiomes.
Aquest projecte és per una persona responsable; compromesa, organitzada, proactiva, dinàmica, autònoma, orientada al compliment dels terminis i que li agradi treballar en equip.
Contrato
Tipo de contrato: IndefinidoJornada laboral: Completa
Para una mejor visibilidad pasa tu anuncio en VIP
- España
- Publicado: 24 Mayo 2023 - 18:31
- Visitas: 98