Administració i Finances - PSIQUE Lérida

Publicado por PSIQUE Particular 25006, Lleida, Lleida España

Oferta de empleo como Administració i Finances en PSIQUE, Lleida, Lleida

Publicada el: Saturday, 02 Dec - 20:49
Nombre de la empresa: PSIQUE
Número de trabajadores: 5

Sede central en: Lleida

Descripción de la empresa

PSIQUE PSIQUE GROUP - Empresa de servicios para empresas y para particulares:

Diferentes Áreas de servicios:

- Portal de Empleo >>- job.psiquegroup.com ->>

- Selección de personal . Asesoría Empresas ..

- Soporte psicológico: stress, burnout, depresión, etc.

- Psicotécnicos individuales y grupales

____________________________________________________________
PSIQUE GROUP & BUSINESS SCHOOL ofrece soluciones para mejorar las competencias y la productividad de cualquier empresa u organización con planes de formación personalizados para cubrir sus necesidades.

- FORMACIÓN: presencial, bonificada empresa, e-learning, talleres, teambuilding, píldoras formativas, ...

PSIQUE, MÁS DE 35 AÑOS TRABAJANDO PARA EMPRESAS Y TRABAJADORES

Plaça Ricard Vinyes, 5 - 1º 2ª
25006 - Lleida

Tel. 973 24 23 12

www.psiquegroup.com
Empleo: job.psiquegroup.com

Tienda de cursos Online: www.psiquegroup.com

Ubicación

Población: Lleida
Código Postal: 25006
Provincia: Lleida
País: España

Descripción

Puesto vacante: Administració i Finances

Categorías: Administración de empresas - Administración

Departamento: Administración y Finanzas

Nivel: Especialista
Personal a cargo: 0
Número de vacantes: 1

Descripción de la oferta: Empresa industrial, amb més de 40 anys d'activitat que actualment es troba en procés de "fusió a nivell organitzatiu" amb un grup industrial important, ens ha encarregat la selecció:

Responsable - FINANCES i ADMINISTRACIÓ
Tècnic Superior- ADMINISTRACIÓ i FINANCES
(imprescindible: SAP)

Funcions: S'espera que sigui la persona responsable de la gestió administració - comptable i financera de l'empresa client, amb possibilitats d'ésser el Cap del departament a curt/mig termini. Es destaca dins les seves funcions: Gestió administrativa i financera (Pagaments, Tresoreria, Bancs, Comptabilitat, Costos, Control Proveïdors i preus, etc. Ajudar per implantar SAP, amb el suport i formació de la consultoria externa.

Es requereix:
· Experiència en Gestió Administrativa - Financera, Almenys 5 anys i amb una continuïtat i regularitat en la seva trajectòria laboral. Es valorarà si ha estat desenvolupant funcions com: Comptable, Tècnic financer, Secretaria de direcció amb perfil financer, o directament es pot incorporar al Cap del Departament.
· Formació reglada desitjada nivell Grau, especialitat administració i finances. No es descarta formació nivell Tècnic superior d'acord amb experiència demostrada.
· Imprescindible EXCEL - SAP, nivell avançat.
· Residencia zona Lleida/comarques limítrofes.
· Es valora responsabilitat, organització, treball en equip i que sap treballar amb criteri, gestionar la seva feina i treballar en equip.

S'ofereix:
· Carrera professional, d'acord amb actitud demostrada a promoció com a Cap del departament administració i finances.
· Formació i recolzament d'assessors i experts esterns.
· Incorporació amb Contracta laboral i alta S.S.. Fix en plantilla.
· Feina estable: Horari de Dilluns a Divendres: 08:00 a 17:00 - 40 hores setmanals.
· Nivell salarial a acordar entre las partes. Imprescindible referencies professionals.
Discreció i confidencialitat en tot el procés

Requisitos

Estudios mínimos: Grado
Experiencia mínima: Al menos 2 años
Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante

Contrato

Tipo de contrato: Indefinido
Duración: estabilidad laboral
Jornada laboral: Completa
Horario: 9 a 17 (incluye Tiempo descanso)
✅ No se olvide de mencionar BCNANUNCIOS al llamar!
✅ Inscribirme a esta oferta de empleo
Para una mejor visibilidad pasa tu anuncio en VIP

Promocionar anuncio

Danos todos los intentos de los estafadores
  • es  España
  • Publicado: 02 Dic 2023 - 22:31
  • Visitas: 70