Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies

GERENTE CAFETERÍAS COLECTIVIDADES - SERHS FOOD Lérida

Publicado por SERHS FOOD Particular 25001, Lleida, Lleida España

Oferta de empleo como GERENTE CAFETERÍAS COLECTIVIDADES en SERHS FOOD, Lleida, Lleida

Publicada el: Saturday, 12 Jan - 18:55
Nombre de la empresa: SERHS FOOD
Número de trabajadores: 1458

Sede central en: Barcelona

Descripción de la empresa

SERHS FOOD SERHS Food ofereix un servei integral en l’àmbit de l’alimentació basat en l’activitat de producció i venda de productes alimentaris de cinquena gamma i fleca, així com de l’activitat de gestió de restauració per a tercers, tant per a col·lectivitats i institucions com serveis de càtering per a esdeveniments i macro events. La nostra estructura es basa en un conjunt d´empreses de diverses activitats de gestió i de producció alimentària, que ens converteix en experts en restauració integral, adreçant-nos a sectors com: sanitat, empreses, centres penitenciaris, escoles, universitats, hotels, restaurants, centres esportius, parcs temàtics, entre d’altres, podent gestionar les necessitats dels sectors de l´hosteleria, la retauració i les col.lectivitats.

Ubicación

Población: Lleida
Código Postal: 25001
Provincia: Lleida
País: España

Descripción

Puesto vacante: GERENTE CAFETERÍAS COLECTIVIDADES

Categorías: Turismo y restauración - Restauración

Nivel: Mando intermedio
Personal a cargo: 21 - 50
Número de vacantes: 1

Descripción de la oferta: Empresa: SERHS FOOD - Divisió de Restauració Col·lectiva i Comercial

La missió d'aquest lloc és la gestió integral de l'activitat de restauració comercial de cafeteries dins d'un entorn hospitalari (personal i públic) per assolir el objectius de vendes i rendibilitat fixats per la Direcció, assegurant alhora que es compleixin els estàndards de servei i qualitat marcats per l'Empresa.

Funcions principals:
- Realitzar la gestió econòmica de les cafeteries assignades, incloent el seguiment i justificació de la situació dels comptes d'explotació dels mateixos-
- Creació, adaptació i desenvolupament de sistemes que permetin potenciar les vendes i la rendibilitat del centre, optimitzant despeses, gestió de proveïdors i compres i cost de personal.
- Interlocució directa i proactiva amb el client.
- Analitzar la situació de les cafeteries amb la finalitat de trobar solucions per a la millora continuada del servei.
- Coordinar i supervisar tot el procés d'elaboració, presentació i servei al client (intern i públic).
- Portar a terme la gestió administrativa del centre mitjançant el manteniment actualitzat del conjunt de documents i processos de gestió de l'Empresa (inventaris, albarans, caixa, arqueig diari, etc.).
- Realitzar el seguiment dels procediments i normes del Pla de Qualitat i Seguretat Alimentària.
- Elaborar informes de reporting per a la Direcció de resultats i ratis definits.
- Supervisar o realitzar les compres de matèria primera pel servei i altres comandes necessàries.
- Realitzar control d'estocs i inventaris.
- Supervisió dels processos de facturació i pagament client/proveïdors.
- Organització dels diferents equips de treball a la fi d'optimitzar al màxim els recursos, donant un servei de qualitat: realització d'altres i baixes del personal, supervisar vacances, productivitats, cobrir possibles vacants dels centres creant sinergies entre la plantilla, etc. Gestionar les incidències que necessitin intervenció de l'àrea de RR.HH.

Requisitos

Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Superior
Experiencia mínima: Al menos 2 años
Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante
Requisitos mínimos: Experiència de 2 a 4 anys com a Gerent o Responsable d'Explotació de cafeteries i/o restaurants. Molt valorable experiències en cafeteries de Col·lectivitats.

Formació: Grau Superior en Restauració o Diplomatura d'Hosteleria i Turisme o Experiència de 4 anys realitzant funcions similars demostrables.
Coneixements molt valorables: Vendes i atenció al client. Coneixements bàsics comptes explotació, arqueig de caixa, ingressos banc, etc

Competències:
· Orientació a resultats i a clients.
· Habilitats comunicatives.
· Organització i capacitat de priorització.
· Iniciativa i flexibilitat
· Management d'equips i treball en equip
· Autonomia
· Integritat
· Capacitat analítica

Nivell informàtic: Office - Mig (important excel) / Internet i google mail: Mig / Valorable coneixements d'ERP i Navision

Coneixements valorables: Coneixements operacionals de producció en cuina de línia freda. i sobre producte de 5ª gamma

Contrato

Tipo de contrato: Indefinido
Jornada laboral: Completa
Horario: De dilluns a divendres
✔ No se olvide de mencionar BCNANUNCIOS al llamar!
✔ Inscribirme a esta oferta de empleo
Comparte este anuncio
Para una mejor visibilidad pasa tu anuncio en VIP
Danos todos los intentos de los estafadores
100% 1
0% 0 No me gusta
Me gusta, 0 No me gusta
bcnanuncios.es no es responsable de los productos o servicios ofrecidos en los anuncios y no es responsable de las acciones del usuario.

¿Tiene algo que vender, alquilar, cualquier servicio que ofrecer o una oferta de empleo?

Pon tu anuncio o evento en bcnanuncios.es, es 100% gratis ✔, confiable ✔, local ✔, fácil ✔, y super rápido ✔
Vender, ofrecer, alquilar, buscar, comprar todo lo que quieras de forma gratuita. Sí 100% gratis Lérida Ofertas de Trabajo - Empleo
¿Está buscando un trabajo? Enviar tu CV en línea en la sección de búsqueda de empleo de bcnanuncios.es 100% gratis.

Compartir