Tècnic/a RRHH - catt ett - Granollers
Publicado por catt ett - Particular
08402, Granollers, Barcelona España
Oferta de empleo como Tècnic/a RRHH en catt ett, Granollers, Barcelona
Publicada el: Thursday, 25 May - 16:30Nombre de la empresa: catt ett
Número de trabajadores: 30
Sede central en: Barcelona
Descripción de la empresa
CaTT es una empresa constituida en 1994, con más de 20 años de experiencia en el sector de los Recursos Humanos, Trabajo Temporal, Servicios y Selección de personal. Disponemos de 8 delegaciones situadas entre las provincias de Barcelona y Girona y actualmente nos encontramos en plena expansión.
El objetivo de CATT es proveer, con rapidez y eficacia, a las Empresas Clientes de los recursos humanos que necesita excepcionalmente.
El valor del servicio de CATT es favorecer la competitividad de las Empresas Clientes, proporcionando la fuerza laboral más ajustada posible a las aptitudes y conocimientos requeridos.
Somos una empresa avalada por la satisfacción de nuestros clientes, tanto trabajadores como empresas, gracias a nuestra dedicación y calidad del servicio.
Ubicación
Población: GranollersCódigo Postal: 08402
Provincia: Barcelona
País: España
Descripción
Puesto vacante: Tècnic/a RRHH
Categorías: Administración de empresas - Administración
Nivel: Empleado/aPersonal a cargo: (Seleccionar)
Número de vacantes: 1
Descripción de la oferta: CATT és una societat catalana dedicada als recursos humans i treball temporal. En l'actualitat, comptem amb vuit delegacions repartides per tota la geografia catalana i estem creixent creant nous punts per les diverses províncies de Catalunya.
QUÈ BUSQUEM
Actualment busquem un/a TECNIC/A DE RRHH per a la nostra delegació de Granollers per formar part d'un projecte estable
El perfil correspon a un/a professional amb experiència en gestió administrativa i selecció en un departament de Recursos Humans. Es valorarà aportar experiència en ETT, consultoria o similar.
Pensem en una persona organitzada i dinàmica, amb clara orientació al client i polivalent. Acostumada a treballar amb un ritme de feina elevat.
FUNCIONS
Sota la supervisió de la responsable d'oficina, donarà suport a la selecció i administració, realitzant funcions tals com:
- Atendre als clients, treballadors/es i candidats/tes en recerca de feina
- Realització entrevistes amb candidats/tes i informes psicotècnics
- Contractació del personal cedit (elaboració de documentació i explicació al treballador/a
- Informació al treballador/a en matèria de prevenció de riscos laborals.
Gestió de la formació PRL. Planificació vigilància de la salut
- Seguiment, control i gestió de personal cedit
- Gestió, seguiment i control d'incapacitats temporals (IT/AT)
- Control hores treballadors/es (butlletins de treball).
- Facturació, revisió nòmines
- Arxiu de documentació generada
QUÈ OFERIM
La persona seleccionada s'integrarà dins d'una empresa consolidada en el seu sector i en constant creixement.
Oferim un contracte estable
Jornada completa de 9 a 14 i de 15 a 18h.
Salari Segons conveni
Requisitos
Estudios mínimos: Formación Profesional Grado MedioExperiencia mínima: Al menos 1 año
Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante
Requisitos mínimos: Experiència en administració de RRHH
Disponibilitat en horari establert
Català i Castellà natiu (imprescindible)
Contrato
Tipo de contrato: Otros contratosDuración: Estable
Jornada laboral: Completa
Horario: De 9 a 14 i de 15 a 18h
Salario
Salario: 1.100 €- 1.200 € Bruto/mes
Ref del anuncio : BCN-A383689
Ofertas de Trabajo - Empleo Otras ofertas Empleos
138 personas han leído este anuncio