RESPONSABLE DE QUALITAT - Grupo Itaca,La Teva Llar - Reus
Publicado por Grupo Itaca,La Teva Llar - Particular
43205, Reus, Tarragona España
Oferta de empleo como RESPONSABLE DE QUALITAT en Grupo Itaca,La Teva Llar, Reus, Tarragona
Publicada el: Thursday, 07 Dec - 12:43Nombre de la empresa: Grupo Itaca,La Teva Llar
Número de trabajadores: 10
Sede central en: Tarragona
Descripción de la empresa
Grupo Itaca,La Teva Llar
Ubicación
Población: ReusCódigo Postal: 43205
Provincia: Tarragona
País: España
Descripción
Puesto vacante: RESPONSABLE DE QUALITAT
Categorías: Calidad, producción e I+D - Gestión de la calidad
Nivel: Empleado/aPersonal a cargo: 1 - 5
Número de vacantes: 1
Descripción de la oferta: Busquem un responsable del nostre Sistema Basic de Qualitat. Som un grup de residencies Assistides de gent gran que inclou tres centres amb un total de 260 places. El control de qualitat per nosaltres és el conjunt dels mecanismes, accions i eines realitzades per detectar la presència de defectes existents en els nostres serveis i processos amb la finalitat d'assegurar que es satisfacin les expectatives dels implicats i els estàndards legals necessaris.
La nostra política de qualitat:
La nostra política de qualitat va lligada a la missió, visió i valors que ens guien, ja que es l'eina principal que tenim per detectar desviacions en els nostres interessos principals.
Promovem una atenció de qualitat i amb criteri ètic, lliure d'ornamentacions i artificis, centrant-nos en allò que realment compta, persona, família i equip professional a través d'una visió continuista i integral de l'atenció. Ens mou l'interès per seguir aprenent cada dia els uns dels altres perquè "tan important és créixer com fer-se gran".
Per nosaltres, la qualitat, tracta de cobrir les necessitats de les persones i sempre que sigui possible superar-les. Per això estem construint el pla de qualitat sobre els requisits de les següents normatives:
· Norma de qualitat PNE-158101:2015 "Serveis per la promoció de l'autonomia personal. Gestió de centres residencials amb centre de dia o nit integrats."
· La norma ISO9001:2015
· Model d'atenció centrada i dirigida per la persona.
· Indicadors establerts per el Departament de drets socials.
En base als processos i objectius marcats en el nostre pla de qualitat recollim i analitzem indicadors amb la finalitat d'identificar oportunitats de millora que cobreixen les següents 8 dimensions:
· Organització
· Persones usuàries
· Professionals
· Famílies
· Disseny ambiental
· Relació amb l'entorn
· Processos
· Qualitat
Funcions bàsiques:
La funció bàsica es liderar el projecte de canvi cap a una gestió de qualitat pròpia.
· Responsable del desenvolupament del pla de qualitat reportant a la gerència i liderant el comitè de qualitat. (Planificació, implantació, execució, manteniment i revisió).
· Responsable del manteniment del sistema de qualitat.
· Conducció de les polítiques i objectius de qualitat.
· Delimitació de l'abast, els límits i l'aplicabilitat, de la gestió de qualitat mitjançant els canvis necessaris en el nostre mapa de processos.
· Definir i parametritzar estàndards de qualitat amb indicadors o ràtios.
· Realitzar les auditories internes de qualitat pertinents.
· Garantir que tot el personal de l'empresa estigui al corrent de les polítiques i pràctiques de qualitat.
· Generar i actualitzar els documents necessaris vinculats a la gestió de qualitat (processos, sub-processos, registres, manuals i guies...)
· Ajudar a preservar els estàndards la reputació i reconeixement de l'empresa.
· Generar contingut i política de comunicació (revisió de la missió, visió, valors, millora de la experiència del producte...)
· Analitzar trimestral i anualment de resultats.
· Guiar i coordinar les propostes del comitè de qualitat per que es dugui a terme la correcta implantació del sistema de qualitat.
· Gestionar i control de les necessitats formatives globals (plans de formació en cascada o pildores formatives del personal)
· Controlar els canvis en la normativa del sector per garantir que s'adapta la documentació de qualitat relacionada.
Requisitos
Estudios mínimos: PostgradoExperiencia mínima: Al menos 2 años
Imprescindible residente en: (Seleccionar)
Requisitos mínimos: Estudis mínims
- Tenir formació i/o coneixement en matèria de gestió de qualitat
- Tenir formació i/o coneixement en matèria de direcció de residencies de gent gran.
- Disposar de la capacitat de gestió la motivació adequada.
· Experiència mínima
Es valorarà experiència prèvia de 2 anys.
· Disponibilitat per formar-se
És necessari que la persona estigui disposada a formar-se en els camps que es consideri necessaris per al correcte desenvolupament de les seves tasques.
· Coneixements necessaris
Perfil competencial:
Busquem un professional compromès eficient i amb una actitud positiva i resolutiva.
Altres:
· Domini del Català
· Domini del Paquet Office i altres eines de gestió
· Facilitat d'introducció i ús de la tecnologia com a eina de comunicació
· Horari
Matí 9:00h/14:00h i tardes opcional 15:00h/18:00h (35/40h setmanal) de dilluns a divendres. Es pot flexibilitzar horaris si es necessari.
· Salari
A valorar segons horari i competències pactades.
Contrato
Tipo de contrato: IndefinidoJornada laboral: Intensiva - Indiferente
Horario: 09:00H 14:00H
Salario
Salario: 25.000 €- 28.000 € Bruto/año
Ref del anuncio : BCN-A451297
Ofertas de Trabajo - Empleo Otras ofertas Empleos
46 personas han leído este anuncio
Contactar con el anunciante Grupo Itaca,La Teva Llar
Otros anuncios que te pueden interesar
Emprendedor/a sin experiencia
Publicado por P Elena Martínez
Reus Otras ofertas Empleos