ADMINISTRATIVO/A CON INGLES (Customer Service) - TRANSPORTES CALSINA Y CARRE Gerona
Oferta de empleo como ADMINISTRATIVO/A CON INGLES (Customer Service) en TRANSPORTES CALSINA Y CARRE, Pont de Molins, Girona
Publicada el: Tuesday, 28 Feb - 17:58Nombre de la empresa: TRANSPORTES CALSINA Y CARRE
Número de trabajadores: 450
Sede central en: Girona
Descripción de la empresa
El Grup Calsina Carré el formem una gran família d'empreses dinàmiques, de marcada vocació internacional, l'objectiu principal de les quals és aconseguir la satisfacció dels seus clients. Després de 4 dècades d'història, ens hem situat com una referència europea del transport terrestre, la logística, i el sofware especialitzat... la cadena logística integral. Un alt coneixement del mercat ens permet abordar amb èxit tot tipus de projectes logístics. Com a únic interlocutor dels nostres clients, desenvolupem un tipus de negoci en el que abarquem tots els aspectes de la cadena logística integral. Les divisions que constitueixen el nostre grup, fonamenten la seva visió empresarial en un equip humà altament qualificat, amb un know how contrastat. Convergim un grup de professionals que coneixem el negoci i el territori per on ens movem. Ens hem dotat de tecnologies punteres, creant el nostre propi software de gestió per a adaptar-lo a qualsevol activitat logística. Amb tot això, ens hem preparat per aportar als nostres clients una gamma de serveis basats en la qualitat, la confiança i la sostenibilitat
Ubicación
Población: Pont de MolinsCódigo Postal: 17706
Provincia: Girona
País: España
Descripción
Puesto vacante: ADMINISTRATIVO/A CON INGLES (Customer Service)
Categorías: Atención a clientes - Atención al cliente
Nivel: Empleado/aPersonal a cargo: (Seleccionar)
Número de vacantes: 1
Descripción de la oferta: TRANSPORTES CALSINA CARRE SL, empresa internacional lider en transporte y logística precisa incorporar un/a Administrativo/va con Ingles para formar parte del Departamento de Customer Service en la sede central de la empresa en Pont de Molins.
Bajo las directrices definidas por la Dirección del departamento, la persona incorporada gestionará Clientes de trato directo e incidencias en las cargas/descargas contribuyendo cuantitativa y cualitativamente a la mejora de la atención al Cliente. Eventualmente realizará funciones de registro de servicios al sistema.
Las principales funciones del puesto son:
· Atención al Cliente.
· Creación de servicios de los Clientes gestionados directamente por CS
· Gestionar incidencias de entregas / cargas varias y hacer seguimiento y comprobación de éstas. Su registro en TRFWIN y cumplimentarlos NC (NON CONFORMITY)
· Elaboración de KPI'S de clientes.
· Elaboración MAILCHIMP (Comunicados generales y masivos a Clientes)
· Encuesta de Calidad a Cliente (anual o semestral)
Requisitos
Estudios mínimos: BachilleratoExperiencia mínima: No Requerida
Imprescindible residente en: (Seleccionar)
Contrato
Tipo de contrato: IndefinidoJornada laboral: Completa
Salario
Salario: 16.000 €- 22.000 € Bruto/año
Para una mejor visibilidad pasa tu anuncio en VIP
- España
- Publicado: 11 Jul 2023 - 09:31
- Visitas: 95