Secretaria Dirección / Secretària Direcció - PSICOTÈCNIA Gerona
Oferta de empleo como Secretaria Dirección / Secretària Direcció en PSICOTÈCNIA, Girona, Girona
Publicada el: Wednesday, 28 Feb - 10:28Nombre de la empresa: PSICOTÈCNIA
Número de trabajadores: 5
Sede central en: Girona
Descripción de la empresa
Consultoria en Recursos Humanos. Selección, selección de directivos, cursos de formación, seminarios en habilidades directivas, coaching a directivos y profesionales. Estudios de clima laboral y evaluación del desempeño.
Ubicación
Población: GironaCódigo Postal: 17002
Provincia: Girona
País: España
Descripción
Puesto vacante: Secretaria Dirección / Secretària Direcció
Categorías: Administración de empresas - Secretariado
Nivel: Empleado/aPersonal a cargo: 0
Número de vacantes: 1
Descripción de la oferta: TQ InvestPro, societat patrimonial i promotora del centre de Girona necessita incorporar:
SECRETARI/ÀRIA DIRECCIÓ,
(amb funcions administratives i de recepció)
Funcions:
· Recepció visites i gestió telefònica
· Donar suport a la direcció i al departament comptable
· Gestió i suport documental - Recepció /control/ arxivament i digitalització (factures, contractes, escriptures, sol·licitud de tràmits en administracions públiques, companyies de subministrament...).
· Organitzar viatges i desplaçaments.
· Preparar informes, presentacions i dossiers.
· Gestionar les comunicacions internes, externes i Interdepartamentals.
· Vetllar per l'ordre i la gestió de consumibles de l'oficina (tòners, catàlegs...)
S'ofereix:
· Incorporació immediata en sòlida organització i en equip dinàmic on hi ha molt bon ambient de treball.
· Contracte indefinit.
· Horari de treball: de dilluns a dijous de 8,45 a 14 i de 15 a 18 hores. Divendres de 8 a 15 hores.
· Retribució econòmica negociable en funció de l'experiència i aptituds aportades.
Requisitos
Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado MedioExperiencia mínima: Más de 5 años
Imprescindible residente en: (Seleccionar)
Requisitos mínimos: Es demana:
· Persona formada en el cicle formatiu de grau mitjà en Gestió administrativa, secretariat... es valoraran coneixements comptables
· Un mínim de 5 anys d'experiència en lloc de treball similar.
· Idiomes: català, castellà i anglès.
· Informàtica: que domini el paquet Office (Word, Excel i PowerPoint). També es valorarà experiència en l'ús d'ERP.
· Ha de ser una persona organitzada i amb capacitat de planificació, polivalent, amb habilitats comunicatives i de tracte personal. Responsable, discreta, proactiva i resolutiva.
· Amb residència a Girona capital o rodalia.
Contrato
Tipo de contrato: IndefinidoJornada laboral: Completa
Horario: Dll.-Dj: de 8,45 a 18 hores. Dv. de 8 a 15 hores
Para una mejor visibilidad pasa tu anuncio en VIP
- España
- Publicado: 29 Feb - 07:31
- Visitas: 64