Tècnic Administratiu - Gestió d'Incidències (H/D) - Ondara Logística - Tárrega
Publicado por Ondara Logística - Particular
25300, Tàrrega, Lleida España
Oferta de empleo como Tècnic Administratiu - Gestió d'Incidències (H/D) en Ondara Logística, Tàrrega, Lleida
Publicada el: Friday, 28 July - 13:15Nombre de la empresa: Ondara Logística
Número de trabajadores: 45
Sede central en: Lleida
Descripción de la empresa
Empresa del sector logístico especializada en transporte, almacenamiento y distribución de alimentos en territorio nacional y internacional.
Disponemos de flota de vehículos y almacenes frigoríficos para dar un servicio logístico integral de calidad en todo el territorio europeo.
La calidad del servicio y la atención personalizada es la prioridad y objetivo de nuestra empresa, orientando nuestros esfuerzos a facilitar el transporte y conservación de la mercancía de nuestros clientes.
Ofrecemos una solución logística eficaz para que nuestros clientes puedan dedicar plenamente sus esfuerzos al core business de su empresa mientras Ondara Logística nos ocupamos de su logística. Por ello, aportamos solución a las gestiones de exportación, importación, comercio exterior, transporte por carretera, almacenaje necesarias en toda la cadena de distribución de mercancías.
Ubicación
Población: TàrregaCódigo Postal: 25300
Provincia: Lleida
País: España
Descripción
Puesto vacante: Tècnic Administratiu - Gestió d'Incidències (H/D)
Categorías: Administración de empresas - Administración
Nivel: EspecialistaPersonal a cargo: 0
Número de vacantes: 1
Descripción de la oferta: A Ondara Logística, empresa del sector logístic especialitzada en transport, emmagatzematge i distribució en l'àmbit nacional i internacional, estem ampliant el departament de qualitat.
Si ets una persona responsable, comunicativa, metòdica i extravertida, anima't a formar part del nostre EQUIP.
QUINES SERAN LES TEVES RESPONSABILITATS?
Entrega i registre de dades en plataformes autoritzades de clients
Elaboració de certificats de pagament, albarans i factures
Contacte directe amb diferents departaments de l'organització
Atenció al client de manera telefònica i a través de correu electrònic
Gestió i seguiment d'incidències
Treball en equip
QUÈ ET PODEM OFERIR?
Bon ambient de treball
Horari de dilluns a divendres de 8:30h a 13:30h i de 15h a 18h
Contracte indefinit
Formar part d'una empresa en creixement continu
Desenvolupament personal i projecció
Programes de formació (idiomes, habilitats ofimàtiques...)
Requisitos
Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado MedioExperiencia mínima: Al menos 2 años
Imprescindible residente en: (Seleccionar)
Requisitos mínimos: Capacitat organitzativa, resolució i agilitat
Capacitat de fer teu el nostre projecte d'empresa
Valorable experiència en tasques administratives, atenció al client i/o gestió d'incidències
Coneixements d'Excel
Anglès nivell B1 / C1
Valorable coneixement de francès
Contrato
Tipo de contrato: IndefinidoJornada laboral: Completa
Horario: 8:30h - 13:30h i de 15h a 18h
Ref del anuncio : BCN-A447767
Ofertas de Trabajo - Empleo Otras ofertas Empleos
71 personas han leído este anuncio