TÈCNIC/A ASSESSOR LABORAL - CRESALIDA, ESTRATEGIA I EQUIP HUMA, SL Reus

Publicado por CRESALIDA, ESTRATEGIA I EQUIP HUMA, SL Particular 43201, Reus, Tarragona España

Oferta de empleo como TÈCNIC/A ASSESSOR LABORAL en CRESALIDA, ESTRATEGIA I EQUIP HUMA, SL, Reus, Tarragona

Publicada el: Saturday, 15 July - 09:29
Nombre de la empresa: CRESALIDA, ESTRATEGIA I EQUIP HUMA, SL
Número de trabajadores: 4

Sede central en: Tarragona

Descripción de la empresa

Treballem per transformar i alinear l’estratègia, la forma organitzativa i l’equip humà de les empreses i organitzacions. Ho fem a través de la integració i transferència d’un model de direcció estratègica i gestió de l’equip per competències i un model de gestió participativa.

Volem liderar un model, una metodologia i un mètode que permeti a les organitzacions tenir un cicle de vida sostenible i equilibrat, alineant la seva missió amb els projectes de vida de totes les persones que en formen part i el projecte territorial.

Ubicación

Población: Reus
Código Postal: 43201
Provincia: Tarragona
País: España

Descripción

Puesto vacante: TÈCNIC/A ASSESSOR LABORAL

Categorías: Recursos humanos - Relaciones laborales

Nivel: Empleado/a
Personal a cargo: 0
Número de vacantes: 2

Descripción de la oferta: Empresa referent en l’àmbit de l’assessorament d’empreses situada al Camp de Tarragona ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a tècnic/a assessor/a laboral.
Gestionarà les relacions laborals i la Seguretat Social de les empreses, treballadors/es i ciutadania que siguin clients de l’Assessoria i els assessorarà en matèria laboral, representant-los i defensant-los, si cal, davant l’Administració i els Tribunals de Justícia.
FUNCIONS I TASQUES
Planificar, organitzar i fer el seguiment de les feines i dels clients assignats.
Atendre i assessorar la clientela en els tràmits i els procediments legals 
Realitzar els tràmits legals amb l’administració pública i la representació i direcció tècnica de procediment davant l’administració (Tresoreria de la Seguretat Social, SMAC, INSS, INEM, etc.)
Oferir suport en els procediments laborals de defensa judicial 
Gestionar la informació administrativa i econòmica de la seva activitat   
Oferir suport al departament laboral 
Oferir suport a la direcció
Oferir suport a la resta de departaments (Fiscal, Comercial, Administratiu, etc)
Oferir suport en la relació i les gestions amb tercers 
 
COMPETÈNCIES TÈCNIQUES
Coneixement i aplicació de la legislació laboral així com d’altres normes, models o reglaments que suposen aspectes clau de l’activitat (per exemple, convenis col·lectius, etc.)
Coneixement de la normativa que regula la protecció de dades.
Coneixements bàsics de comptabilitat general i del Pla General Comptable.
Coneixement dels processos administratius i de la gestió documental tant de l’àmbit laboral, en general i, els propis d’un departament laboral.
Coneixement i us de les eines i els sistemes clau de gestió de la informació i del coneixement (base de dades, plataformes electròniques, etc.), principalment, en matèria laboral.
Coneixements i ús de les tècniques de gestió de pressupostos.
Coneixement del significat, els tipus i les implicacions de l’activitat de les àrees clau de l’activitat (fiscal, comptable i mercantil, etc.)
Coneixement de les principals eines i tècniques de registre de la informació de l’àrea d’administració laboral.
Coneixement de les característiques, evolució i requeriments del sector del servei a les empreses i persones en l’àmbit laboral, fiscal, comptable i mercantil.
Es valorarà:
Coneixement i aplicació de la legislació mercantil i fiscal i tributària i altres normes, models o reglaments que suposen aspectes clau de l’activitat de l’empresa.
Coneixement i ús de tècniques d’atenció al/a la client/a.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES
Domini del català i castellà en quant a comprensió, parla i escriptura.
Domini dels programes de text i càlcul i del correu electrònic.
Coneixements i ús de sistemes per optimitzar els processos empresarials mitjançant la integració del flux d’informació (softwares de gestió).
Coneixements de les característiques i evolució de diferents sectors econòmics representatius del teixit productiu del Camp de Tarragona i de les MPIMES que en formen part.
COMPETÈNCIES TRANSVERSALS
Autoconeixement
Pensament analític i crític
Responsabilitat
Organització i planificació estratègica
Visió estratègica
Situació en el context
Disposició a l'aprenentatge
Relació interpersonal
Comunicació
Treball en equip i lideratge
Adaptabilitat
Iniciativa i autonomia
Negociació
Creativitat i innovació
Gestió de l'estrès i de les emocions
REQUISITS
No és imprescindible disposar d’una titulació acadèmica, però es valorarà que s’hagin realitzat uns estudis formals relacionats amb l’activitat a desenvolupar.És imprescindible haver realitzat les funcions descrites durant un període mínim de 3 anys en una assessoria laboral.  
CONDICIONS
·      Contracte de llarga durada (amb període de prova de 6 mesos).
·      Jornada completa 38 hores setmanals amb horari de dilluns a dijous de 8:30 a 14:30h i de 16:00 a 18:00h i divendres de 8:30 a 14:30h. A l'agost l'horari és de 8:30 a 14:30h.
·      La retribució anirà en funció de les competències aportades.

Requisitos

Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Superior
Experiencia mínima: Al menos 3 años
Imprescindible residente en: (Seleccionar)

Contrato

Tipo de contrato: Indefinido
Jornada laboral: Completa
✅ No se olvide de mencionar BCNANUNCIOS al llamar!
✅ Inscribirme a esta oferta de empleo
Para una mejor visibilidad pasa tu anuncio en VIP

Promocionar anuncio

Danos todos los intentos de los estafadores
  • es  España
  • Publicado: 15 Jul 2023 - 10:31
  • Visitas: 125